روزمرگی

ساخت وبلاگ

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

در این پست رمان تاریکی شهرت را اماده کردیم.برای دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی در ادامه همراه ما باشید.

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

از شدت درد و فشار به گریه می‌افتم.

_ حالم بده...دارم می‌میرم...این دفعه بدتر از همیشه‌اس! دیگه مسکن هم اثر نداره!

کمکم می‌کند سمت تخت برگردم. آرام درازم می‌کند و به محض برداشتن شالم، موهایم را از روی پیشانی عرق کرده‌ام کنار می‌زند.

_ یکم تحمل کن خوب می‌شی.

هق می‌زنم.

_ دارم می‌میرم...

انگشت اشاره‌اش ر‌وی لب‌هایم قرار می‌گیرد.

_ هیس! نگو اینجوری.

ضربه‌ای به در اتاق می‌خورد و یزدان که اجازه‌ی ورود می‌دهد مادرش با طمانینه داخل می‌آید.

نزدیک می‌شود و بدون حرف خم می‌شود کیسه‌ی آب‌گرم را با احتیاط زیر شکمم قرار می‌دهد.

با گریه به صورتِ همیشه بی‌تفاوتش نگاه می‌کنم و لب می‌گزم.

_ مامان به نظرت دکتر خبر کنم؟

_ نه! یکم بگذره خوب می‌شه ولی از دکتر خودم وقت می‌گیرم فردا برید مطبش. این همه درد حتماً یه دلیلی داره!

مادرش عقب می‌رود و من بی‌هوا نیم خیز می‌شوم.

کیسه‌ی آب‌گرم را روی تخت می‌اندازم و خودم را داخل دستشویی می‌اندازم.

حالت تهوع‌ام شدت گرفته و برای اینکه بالا بیاورم و راحت شوم انگشت فرو می‌کنم داخل دهانم.

گلویم تحریک می‌گردد و بالاخره عق زدن‌هایم به بالا آوردن ختم می‌شود.

گلویم مثل یک سنگ، سفت می‌شود و دردی تیز عایدم می‌گردد.

یزدان نگران به در می‌کوبد و من بی‌حال بیرون می‌روم.

دستپاچه نگه‌ام می‌دارد و مادرش می‌گوید می‌رود بگوید برایم یک دمنوش آماده کنند.
https://blogs.gartner.com/jonah-kowall/2014/11/19/new-research-implement-mobile-application-performance-monitoring-for-app-analytics-and-app-quality-visibility/#comment-422726
https://forum.moshaver.co/members/melan.html
http://irchess.com/member.php?action=profile&uid=10723
https://disqus.com/by/disqus_Z8wAnvzlUz/about/
https://blog.uvm.edu/aivakhiv/2009/01/23/heraclitean-spirituality/?unapproved=3901409&moderation-hash=1bd68bf2b5f3ae34f294ecc9b5f97211#comment-3901409
https://teletype.in/@cafefilms/adINQcQ1F#c_277889

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:44

رازهاي موفقيت از ديدگاه ماکان آريا پارسا

 

زمان يک انسان خوب است. ميل و شعور هميشه گواه و اصالت است، موفقيت آدم ها معروف نيست، اما غيبت و درگيري هميشگي حتما پايان خواهد يافت.

به اين سياره به عنوان معامله‌گران از ديدگاه مصالحه‌گر اعتقاد دارد، اين پايه و اساس يک تجارت محکم و شخصي است. با اين حال، بسياري از کارفرمايان موفق از دري براهه به عنوان يکي از مهم ترين مشتريان شرکت، ظهور، کسب و عدم تاييد اين شرکت ياد مي کنند. تمام اقلام ويژه مقاومت دکتر کاراورينان، کتيبه دشت آست را تهيه کرد. مقاله اي وجود دارد که برخي با عنوان کارافرين، ماکان آريا پارسا، کارافرين، برتر، ايران آشنا هستند. قبل از آشنايي با مکان آريا پارسا، با پنج عامل کليدي يک صاحب کسب و کار موفق آشنا شويد.

https://britishrestaurantawards.org/members/dayalibi65/activity/1017568/

 

https://pinecollar24.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://www.openleaing.com/u/mcgrawjochumsen-r9vb21/blog/0

 

http://isms.pk/members/oxygenlute96/activity/3249777/

 

https://writerfield72.bravejoual.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://reda.sa/members/flagdead45/activity/1139402/

 

https://autobrew.com.au/members/dayspy31/activity/410214/

 

http://locustnickel73.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://debtswim19.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

موفق باشيد

 

با تکنولوژي به سرعت در حال پيشرفت، اتصال بالا، و کارآفريني با عنوان معروف به نظر من. عوامل خاص دکتر موفق در نقش کارورين حکاکي دراند است که در ادامه به آن اشاره مي کنم.

غذا و نوآوري

 

مقاله اينترکام توسط جوديت ال. Glik-Asmit der Sal 2000، اگر عوامل مهمي وجود دارد، کاروان هاي موفق، مردم کجا هستند؟ داشن به تازا و بروندن نياز دارد که دليل موفقيت کارآفرين، انگيزه مشخص براي ظهور يک کارآفرين و کارآفرين معمولي است.

افزايش برنامه

 

CareerChoiceGuide.com، برنامه اصلي راهنماي Rize Nacaramed، ايجاد شده توسط Syari As Carawrinan Est. دشتين يک بيزينس پلان هوشمند است و مسجدي در ميوند داراي کفار و همچنين امکان يافتن کانادا است. مطمئنا کاروان آگرا برنامه ريزي درستي را در اختيار شما قرار خواهد داد و در وجود شما موفق خواهد بود، ما با بيشترين رشد و توسعه به بحث خواهيم پرداخت.

محو و خاموش شود

 

زياد، طول عمر، طول عمر، کم کاري و رسوايي، با راهنمايي و زرق و برق. مخصوصاً وقتي مي خواهد پول دربياورد، مي خواهد گاز بگيرد و مي خواهد آدم جديدي باشد. اگر مي خواهيد عامل باشيد، مهم، تاجر، ماترا، ساماگيت، مضطرب، نابالغ هستيد، پس با علائم سخت و پيچيده اي روبرو هستيد. اين يک عنوان دارد، به عنوان مثال، با محصول جديد، کيف، محصول جديد، محصول، خريد، خريد، هدف، مشتري، پيشنهاد، تماس مجدد، با دو خريدار بالقوه، با دو خريدار خاص، بورس اوراق بهادار کانادا. اين اصرار، پيگيري و فرار مستمر از روند سودآوري مستمر و گسترش کاروان در بهد و کاروارين رز در مرحله عادي و با پشتيباني بالا است. بسياري از کارورين هاي با نبوغ به اندازه کافي براي من انگشت شمار هستند و مفيد هستند.

 

مديريت ريسک

 

عوامل خطر براي زندگي دوست با عوامل خطر تجزيه و تحليل و تجزيه و تحليل مي شود. اگر مديريت ريسک و سلامت، آنگ چاد، با کنترل، مي تواند از کاي آينده و خطرات احتمالي به نوعي جلوگيري کند. يک پروژه جديد شروع کنيد و از خدا مراقبت کنيد. به خصوص با نور شمع، حقوق ثابت و جايي که کسب و کار شما قرار است يک سرمايه گذاري جديد را با توسعه کل آزادي زانو شروع کنيد، شروع کنيد.

 

در هر صورت، حق با کارفرمايان است، آنها مي دانند که چگونه با انتخاب دقيق و تعيين جري، ريسک را کاهش دهند. شما مي توانيد با همبستگي گسترده و تحقيقات رضايت بخش موافق يا مخالف باشيد.

شور و شوق و قدرت

 

http://isms.pk/members/icondebtor27/activity/3249862/

 

https://autobrew.com.au/members/fearhat96/activity/410265/

 

 

https://gemsfly.in/members/pinelegal02/activity/486501/

 

https://squareblogs.net/lanbugle84/mkhn-ary-prs

 

https://www.cookprocessor.com/members/debtappeal33/activity/1352690/

 

https://gamegiraffe.com/members/celeryshelf10/activity/106344/

 

https://kinneymark758.livejoual.com/profile

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي نيازمند همسايه ها و کافه هاي زن براي به دست آوردن شجاعت است. بنابراين براي شاد بودن در کار خود بايد قدرت و پذيرش کامل نيازهاي درد داشته باشيد. Top Cavarin داراي پشتيباني تجاري، قدرت خوب و اعتقاد کامل به درد است. دشتان قدرت تثبيت، خانه خانواده، راهي که در آن سختي فراوان است، وجود درد، محرک آستيگماتيسم و ??مردم دادن به توست. همچنين در حسرت و آرزوي راه من، اين پاي من است، عشق من، روياهاي من، آرزوهاي من، سخنان من، بي خانمان من، مردم من، مردم من، مردم من هستند.

 

موردي که داراي 5 عامل اصلي است، جايگزين کاروارين بارت، آشنا شديد، پيرو، خواست، ياکي، کاروان، کاروان، قهرمان داستان، ايراني، با نام، مکان، آريا پارسا، با شمع، معرفتي است.

 

آريا بارسا و چاگونا کارآفرين چه کسي موفق است؟

 

محل آريا پارسا، متولد 1986، دانمارکي آمکتاه، دکتر. کاراوريني به عنوان دانشگاه آزاد اسلامي و کارشناسي ارشد در رشت، MBA، دانشگاه سلام آمريکاپري، تهران، و اشتاين‌بزه برلين، آلمان. دكتر پليس آريا پارسا بدون بدبيني مالي با بيش از 400 نفر ارتباط برقرار كرده است، شغل دائمي و من هميشه يكي را پيدا مي كنم.

 

 اين به يکي از خلاقانه ترين و پر جنب و جوش ترين طرح هاي خبري در تاريخ کشور Namavuna تبديل شد. آقاي آريا پارسا به عنوان مشاور آموزش پشت در کاشور در زمينه بازرگاني، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني. يا تکراري مثل 20 کتاب نوشته و ترجمه کردي و سادا. ماها آريا پارسا در جايگاه موفق با لوح تقدير از ده ها مسئول در طرح و همت بخشداري.

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 182 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:06

طراحي بيوفيليک و نقش آن در بهبود کيفيت زندگي انسان

طراحي بيوفيليک يک اتفاق مثبت و رويکرد جديدي در معماري داخلي و طراحي فضاي سبز شهري است. هدف اين روش‌ترميم رابطه‌ي شکرآب شده ميان انسان و محيط‌زيست است تا درنهايت منفعت ما و طبيعت در يک راستا قرار گيرد. در اين مطلب به چيستي طراحي بيوفيليک، مزاياي آن و ابزارهايي که در اختيار طراحان فضاي سبز قرار مي‌دهد مي‌پردازيم.

m1_xpbq.png

متن جايگزين: طراحي بيوفيليک | شرکت ايده سبز

هم‌زمان با قد کشيدن شهرها، دسترسي انسان به طبيعت کم‌تر و کم‌تر مي‌شود. فرهنگ شهرنشيني در حال قطع بي‌سروصداي ارتباط ما با مادر طبيعت است. در طراحي فضاي شهري، جنگل‌ها به حاشيه رانده‌شده و روزبه‌روز از ما دورتر مي‌شوند. با سرعت فعليِ گسترش شهرنشيني، زمان زيادي نمي‌برد تا اين رابطه به آخر کار خود برسد!

در سمت ديگر ماجرا، افراد زيادي در تلاش‌اند تا اين پيوند را دوباره برقرار کنند. اين مسئله غيرقابل انکار است که ما براي داشتن يک زندگي باکيفيت به تعامل با طبيعت نياز داريم. اما صنعتي شدن و زندگي پيچيده مدرنيزه شده موانع زيادي براي بهبود شرايط ايجاد کرده. طراحي بيوفيليک يکي از راه‌حل‌هاي متخصصين طراحي فضاي سبز براي نجات انسان شهرنشين است. اما طراحي بيوفيليک چيست و چگونه کيفيت زندگي مارا بهبود مي‌دهد؟ پاسخ اين پرسش را در ادامه خواهيد يافت.

طراحي بيوفيليک چيست؟

 

متن جايگزين: طراحي بيوفيليک چيست؟ | شرکت ايده سبز

بيوفيليک واژه‌اي نسبتاً جديد است که طي چند سال گذشته وارد فرهنگ لغت بين‌المللي شده. بيوفيليک در لغت به معناي زندگي با عناصر زنده و عشق ورزيدن به آن‌ها است. واژه بيوفيليک با وجود تازگي، معناي عميقي در خود دارد. طراحي بيوفيليک مي‌گويد که اجازه دهيد به طبيعت سلامي دوباره کنيم! اين سبک به يک خصلت ذاتي در ما اشاره مي‌کند: عشق به طبيعت و موجودات زنده...

در طراحي بيوفيليک معماري داخلي، خارجي و برنامه‌ريزي شهري به شکلي سازنده با طبيعت ادغام مي‌شوند. رعايت استانداردهاي محيط‌زيستي، به‌کارگيري گياهان و همچنين المان‌هاي فضاي سبز همگي بخشي از طراحي بيوفيليک هستند. امروزه طراحي بيوفيليک به‌عنوان يک تخصص مطرح است. مي‌توان اين روش را يک دانش بين‌رشته‌اي دانست که منجر به ايجاد دو تخصص جديد نيز شده است:

  • معماري سبز

معماري سبز تلفيقي از طبيعت و فنون ساختمان‌سازي است که باهدف بهره‌وري و بهبود کيفيت محيط زندگي ايجاد شده. در معماري سبز تلاش مي‌شود فرآيند ساخت‌وساز در تعامل و دوستي با طبيعت انجام شود. يکي از جذابيت‌هاي معماري سبز، ساختمان‌هاي سبز هستند که شايد درباره‌ي آن‌ها شنيده باشيد. اين ساختمان‌ها به‌شدت اقتصادي، بهينه و دوستدار محيط‌زيست هستند.

  • طراحي فضاي سبز و محوطه سازي

محوطه سازي يا طراحي لنداسکيپ به معناي تلفيق هنر و علم براي چينش المان‌ها در مساحتي مشخص است. اين مساحت مي‌تواند يک فضاي سبز شهري مانند پارک باشد و يا يک حياط کوچک در ساختماني مسکوني. در طراحي فضاي سبز از فنون محوطه سازي براي تعريف نوع و جايگاه عناصر استفاده مي‌شود. اينکه از گياهان و المان‌هاي فضاي سبز به چه شکل استفاده شود، در طراحي بيوفيليک بررسي و آموزش داده مي‌شود. در طراحي فضاي سبز اجزاء زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرند که مهمترين آن‌ها گياهان زنده هستند. بخش‌هاي ديگري نيز وجود دارند که هدف همه‌ي آن‌ها ايجاد شرايط مناسب براي رشد گياه و بهره‌مندي بهتر انسان است.

طراحي فضاي سبز و محوطه سازي از ابزارهاي قدرتمند طراحي بيوفيليک هستند. خوشبختانه در کشور ما رشته طراحي فضاي سبز وجود دارد. همچنين شرکت‌هاي طراحي فضاي سبز به‌صورت تخصصي به فعاليت مشغول‌اند. در کشور ما به دليل جغرافياي خشک از محوطه سازي و طراحي فضاي سبز براي کاهش آلودگي و کنترل دمايي استفاده مي‌شود.

مزاياي طراحي فضاي سبز به سبک بيوفيليک

انسان به‌طور فطري از هم‌راستايي و حضور در طبيعت نفع مي‌برد. ما مي‌توانيم زندگي سالم‌تري را تجربه کنيم درصورتي‌که با طبيعت از در دوستي درآييم. طراحي بيوفيليک به انسان اجازه مي‌دهد زندگي مدرني در پيش بگيرد درعين‌حال ارتباط خود با طبيعت را حفظ کند. در ادامه تعدادي از مزاياي طراحي بيوفيليک را مشاهده مي‌کنيد:

  • بهبود سلامت رواني افراد جامعه
  • کاهش آلودگي و تصفيه هوا
  • استفاده از نور طبيعي
  • کاهش مصرف انرژي و بهينه‌سازي سيستم
  • کاهش هزينه ساخت‌وساز
  • ايجاد عايق صوتي و حرارتي
  • مديريت چرخه آب
  • ايجاد تنوع زيستي
  • دسترسي به غذاي تازه

ساختمان‌هاي سبز

 

متن جايگزين: ساختمان سبز | شرکت ايده سبز

آمارها نشان مي‌دهند تنش و استرس بزرگ‌ترين قاتلان انسان در يک دهه گذشته هستند. مشکلات قلبي، اختلالات رواني و بيماري‌هاي عصبي همه از روان ناآرام انسان ماشيني شده نشات مي‌گيرند. طراحي بيوفيليک با ارائه? راهکارهاي اساسي گام بزرگي براي رفع نياز انسان به آرامش برداشته. يکي از راهکارهاي علم روانشناسي براي بهبود سلامت روان جامعه برقراري پيوند مجدد ميان انسان و طبيعت است. در طراحي بيوفيليک اين مسئله در قالب ساختمان‌هاي سبز به حقيقت پيوسته.

در اين ساختمان‌ها خبري از مواد غيرقابل بازيافت نيست. فرآيند ساختمان‌سازي کاملاً دوستدار محيط‌زيست بوده و در آن از مصالح سبز استفاده مي‌شود. استفاده از نور طبيعي، تهويه مطبوع و عناصر طراحي فضاي سبز مباحث جديدي هستند که در ساختمان‌هاي سبز مطرح مي‌شوند. مهم‌ترين بخش در ساختمان‌هاي سبز وجود گياهان زنده است که به‌درستي با سيستم ساختمان عجين مي‌شوند. مثلاً سيستم تهويه و عايق دمايي که به کمک گياهان ايجادشده و در سراسر ساختمان مورداستفاده قرار مي‌گيرد. در ساختمان‌هاي سبز از آب مازاد يا آب باران جمع‌آوري‌شده براي ايجاد سيستم آبياري استفاده مي‌شود. در ادامه با عناصر اصلي در ساختمان‌هاي سبز آشنا مي‌شويد:

  • ديوار سبز

ديوار سبز يا گرين وال (Green Wall) ديواري عمودي و پوشيده از گياهان زنده است. اين ديوار علاوه بر جنبه? زيبايي کاربردهاي بسياري در داخل و خارج از ساختمان دارد. در طراحي بيوفيليک استفاده از ديوار سبز به‌منظور ايجاد پارتيشن و جداسازي، پوشش ديوارهاي داخلي و خارجي پيشنهاد مي‌شود.

  • پشت‌بام سبز

پشت‌بام سبز يا روف گاردن فرآيند ايجاد فضاي سبز و محوطه سازي روي پشت‌بام منازل، آپارتمان‌ها و مجتمع‌هاي تجاري است. گرايش زندگي شهري به آپارتمان‌نشيني دسترسي انسان به باغ و حياط را کاهش داده. راهکار طراحي بيوفيليک براي اين مشکل اختصاص فضاي پشت‌بام به فضاي سبز است.

  • تراس سبز

درحالي‌که در آپارتمان‌ها از تراس حداقل استفاده مي‌شود، طراحي بيوفيليک به آن به‌عنوان ابزار گسترش ساختمان سبز نگاه مي‌کند. محوطه سازي و ايجاد فضاي سبز در تراس و بالکن مجتمع‌هاي آپارتماني موجب کاهش فقر سبزينگي مي‌شود.

سخن آخر

گفتيم که هدف طراحي بيوفيليک ايجاد تناسب بين زندگي مدرن شهري و نياز انسان براي ارتباط با طبيعت است. همچنين از ساختمان‌هاي سبز و اجزا آن‌ها صحبت کرديم و اينکه چگونه طراحي بيوفيليک را محقق مي‌کنند. درنهايت تأکيد مي‌کنيم که طراحي بيوفيليک با افزايش تنوع زيستي، انتشار دي‌اکسيد گربن را کاهش داده و سلامت ما و زمين عزيزمان را تضمين مي‌کند.

براي دريافت مشاوره رايگان درزمينه‌ي طراحي فضاي سبز و محوطه سازي با ما در مجموعه ايده سبز تماس بگيريد. امکان مشاوره رايگان از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926  و 02177245295  براي شما فراهم شده است.

منبع: سايت باميک

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 170 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:53

بيوگرافي ميثم شکري ساز کارآفرين برتر ايران

 

 

ميثم شکري ساز (زاده ?? فروردين ???? در اصفهان) کارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير عامل ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلين آلمان و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه امير کبير تهران است.

https://www.stageit.com/parsianmagg

 

https://www.drupalgovcon.org/user/122761

 

https://coderwall.com/parsianmagg

 

زندگينامه، خاطرات:

 

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در خانواده اي متوسط ??در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ارتش ايران و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي کرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضي به ترک منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

 

شايد روحيه نيرومند پدر براي فداکاري در راه خاک و وطن تا حدودي بر پسرانش تأثير گذاشته است تا اينکه بعداً مردمي مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شدند.

 

ميثم به دليل کار پدرش تا سن 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي کرد. البته تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و امکاناتي که در اين منطقه وجود داشت، بعدها بر روحيه او تأثيري نگذاشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم نظرات متفاوتي را استخراج کرد.

https://www.demilked.com/author/fanphdacc/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25361

 

 

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل بوشهر را ترک کردند و دوباره در اصفهان زندگي کردند.

 

با زندگي در اصفهان و با بهترين شرايط براي خانواده، استعداد ذاتي ميثم شکوفا شد و موفقيت هاي شگفت انگيزي در زمينه تحصيل به دست آورد. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شد.

https://www.theoutbound.com/fanphdacc

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/fanphdacc/454180/

 

 

 

فضاي دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات متعدد او در زمينه هاي کاري و کارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» شکل گرفت.

 

همچنين در اثر تلاش و پشتکار بر اساس سه ويژگي مهم استقلال، ريسک پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همکاري شد.

 

وي در اين مدت تحصيلات خود را ادامه داد و مدرک دکتري خود را در رشته کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ کرد. علاوه بر اين، طبق مقرراتي که در آن زمان بين دانشگاه اميرکبير و دانشگاه آشتنبيس در برلين آلمان وجود داشت، مدتي به آلمان سفر کرد تا بتواند يک دوره جداگانه MBA زبان انگليسي را در آن دانشگاه و فارغ التحصيل آن بگذراند. پايان نامه کارشناسي ارشد او مبتني بر جهاني شدن آموزش الکترونيکي بود.

https://www.longisland.com/profile/fanphdaac

 

https://www.wishlistr.com/profile/fanphdaac

 

 

او توانست کتاب هاي زيادي را ترجمه و تاليف کند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژي چيست؟

 

شما برنده هستيد

https://hypothes.is/users/karmandandolatt

 

http://kabipanel.xobor.de/u180_karmandandolatt.html

 

 

اسرار قدرتمند بازاريابي

 

روحش شاد

 

بازاريابي گوريل

 

محکم بايستيد و با دستان خالي مذاکره کنيد

 

نويسنده:

 

بازاريابي مدرن

 

داستان هاي ناگفته ايده هاي مديريت

 

بازاريابي و تجارت اسلامي

 

https://www.wishlistr.com/profile/karmandandolatt

 

https://knowyourmeme.com/users/karmandandolatt

 

روابط فردي و سازماني

 

کتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.

 

ميثم شکري ساز در حال حاضر يکي از کارآفرينان و سخنرانان برجسته در ايران است و بيش از ده ها جايزه و افتخار از مراکز علمي و تحقيقاتي کشور دريافت کرده است.

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:44

هيونداي النترا نسل پنجم در برابر کيا سراتو نسل سوم

 

صنعت جهاني خودروسازي در دو دهه اخير بدون شک مديون دو کشور مهم و تاثيرگذار در اين صنعت است؛ کره جنوبي و چين. اما بدهي و بدهي مردم جهان به اين دو کشور لزوما در مسير مثبتي قرار ندارد.

 

چيني ها به جهانيان ثابت کردند که حتي به بهاي زندگي اشغالگران خودروهاي توليدي شان؛ آنها قادر به توليد خودروهاي با کيفيت پايين، ناامن و به سادگي ارزان حجم بالا هستند که در نهايت از کشورهاي در حال توسعه (از جمله ايران) سبقت خواهند گرفت. اگرچه ظرفيت کافي براي توليد خودروهاي با کيفيت و قابل توجه دارند، اما تمرکز اصلي آنها تامين بازارهايي است که نياز به گردش بزرگ دارند و اين بازارها را با زباله هاي خود عرضه مي کنند.

 

اما کره اي ها رويکرد متفاوتي را در پيش گرفت. يک قاعده بسيار ساده و اساسي در اصول آموزش بهترين تک تيراندازان جهان در ارتش آمريکا وجود دارد که مي گويد: «هر چه هدف شما کوچکتر باشد، اشتباه کمتر خواهد بود.» اين دقيقا همون کاريه که کره اي ها کردن . خودروي کم هزينه شرق آسيا هدف نهايي رقابت با توليدکنندگان بزرگ خودرو از جمله همسايگان شرق ژاپن و برخي رقباي بزرگ اروپايي را تعيين کرده است. در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود؛ در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود؛ در نتيجه، هيچ جا براي خطا براي کره اي ها وجود نداشت، چرا که سيگنال آن ها کاملاً واضح، دقيق و واضح بود اون بهترين ها رو توي دنيا هدف قرار داد

 

امروز پس از بيش از دو دهه شاهد پيشرفت ديوانه وار خودروسازان کره اي هستيم که حتي با برادران و رقباي نزديک خود براي سهم بيشتر بازار در بازار بزرگ آمريکا در حال جنگ هستند.

 

با تشکر از قوانين واردات که زماني براي ايرانيان رايگان بود، بازار کشور ما نيز مي توانست رنگ و بوي برخي از محصولات اصلي و گاهي روزمره اين خودروسازان کره اي را ببيند. شهر خودروسازي گروه خودروسازي هيونداي / کيا با نام هاي Elantra (با تلفظ صحيح Elantra) و Cerato گزينه هاي محبوب و با قيمت خوبي در بازار ايران هستند که فرصت حضور در نسل هاي مختلف را در بازار کشور ارائه مي دهند. بازار خودرو، حتي در مدل هاي مونتاژ شده. http://yadakicerato.ir/

https://tinyurl.com/5dufyhk4

ريشه شناسي، برادران قديمي

 

کيا سراتو با نام جهاني Forte يا K3 در ديگر بخش هاي بازار جهاني؛ اين برنامه براي اولين بار در سال ???? به دنيا معرفي شد. يک شهر کوچک با چهره اي نه چندان زيبا، که البته با کمک شرکت اطلس خودرو، شرکتي که نماينده واردات برند کيا به ايران است، فرصت ورود به بازار کشور را پيدا کرد. نسل دوم سراتو که در سال ???? در بازار جهاني راه اندازي شد، مدت هاست که وجود داشته و در واقع پس از راه اندازي نسل سوم؛ موفق شد به عنوان نسخه مونتاژ داخلي توسط شرکت سايپا به بازار داخلي ايران حمل شود.  http://yadakicerato.ir/

 

 

https://unsplash.com/@samasarah2

https://www.eveote.com/shard/s447/sh/3c81bdbb-5f97-2049-9f23-efdcae0adfdf/2c6c6c2a845d4f31f83b7741f01b92ab

https://www.liveinteet.ru/stat/yadakicerato.ir/

https://coub.com/samasarah2

https://giphy.com/channel/SamaSarah2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/9537c133-f3da-4d77-af20-0ee2ef2c0168/Sama-S

https://www.fanfiction.net/~samasarah2

https://seekingalpha.com/user/56058786/Idea

 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:36

آيا ترکيب کردن شير و عسل براي سلامتي مفيد است؟

 

عسل و شير يک ترکيب کلاسيک است که اغلب در نوشيدني ها و دسرها به طور يکسان استفاده مي شود.

 

شير و عسل علاوه بر بخشيدن آرامشي باورنکردني، مي توانند طعمي غني را به دستور العمل هاي مورد علاقه شما بياورند.

 

به علاوه، اين دو ماده به دليل خواص دارويي آنها مورد تحقيق قرار گرفته اند و اغلب به عنوان يک درمان طبيعي براي درمان انواع بيماري ها استفاده مي شوند. اما اين به شرطي است که شما موفق به خريد عسل طبيعي از منبعي قابل اعتماد شويد.

 

اين مقاله به بررسي فوايد و مضرات عسل و شير مي پردازد.

 

فوايد

ترکيب شير با عسل ممکن است با چندين فوايد بالقوه براي سلامتي همراه باشد.

 

افزايش کيفيت خواب و آسودگي در خواب

 

بسياري از مردم يک ليوان شير گرم را با عسل درست قبل از خواب مي نوشند تا به بهبود کيفيت خواب کمک کنند، و اين درمان توسط علم پشتيباني مي شود.

 

در واقع، يک مطالعه شامل 68 نفر که به دليل بيماري قلبي در بيمارستان بستري شده بودند، نشان داد که نوشيدن مخلوط شير و عسل دو بار در روز به مدت 3 روز کيفيت کلي خواب را بهبود مي بخشد.

 

به علاوه، چندين مطالعه نشان داده‌اند که هم شير و هم عسل مي‌توانند خواب را در صورت استفاده جداگانه نيز بهبود بخشند.

 

به عنوان مثال، يک مطالعه نشان داد که مصرف 10 گرم يا حدود 1/2 قاشق غذاخوري عسل 30 دقيقه قبل از خواب باعث بهبود کيفيت خواب و کاهش سرفه شبانه در 300 کودک مبتلا به عفونت هاي تنفسي شد.

 

به طور مشابه، مطالعه اي روي 421 فرد مسن نشان داد که کساني که به طور منظم شير يا فرآورده هاي شيري مصرف مي کنند، کمتر به اختلالات خواب دچار مي شوند.

 

فوايد شير و عسل براي استحکام استخوان ها

 

شير منبع عالي کلسيم است، يک ماده مغذي مهم که نقش کليدي در سلامت استخوان ايفا مي کند.

 

برخي تحقيقات نشان مي دهد که نوشيدن شير مي تواند تراکم مواد معدني استخوان را بهبود بخشد و ممکن است با کاهش خطر پوکي استخوان و شکستگي مرتبط باشد.

 

ترکيب شير با عسل مي‌تواند فوايد استخوان‌سازي را بيشتر افزايش دهد.

 

در واقع، يک بررسي گزارش داد که عسل به دليل خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي مي تواند از سلامت استخوان ها محافظت کند. اگر خريد عسل طبيعي کوهستان را تجربه کرده باشيد به اين مسئله ايمان خواهيد داشت.

 

بررسي ديگري از 9 مطالعه نشان داد که مصرف مکمل عسل مي‌تواند برخي از اثرات منفي مرتبط با ورزش غير اصولي  را کاهش دهد و در عين حال استخوان‌سازي را افزايش دهد.

 

افزايش سلامت قلب با شير و عسل

 

شير و عسل هر کدام با چندين فوايد بالقوه در مورد سلامت قلب مرتبط هستند.

 

به طور خاص، نشان داده شده است که شير سطوح کلسترول خوب (HDL) را افزايش مي دهد، که مي تواند به پاکسازي پلاک از شريان ها براي محافظت در برابر بيماري قلبي کمک کند. با اين حال، اين فقط براي شير کامل صادق است، نه شير بدون چربي.

 

همچنين سرشار از پتاسيم است، يک ماده مغذي ضروري که مي تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.

 

در همين حال، مطالعات نشان مي دهد که عسل مي تواند سطوح تري گليسيريد، کلسترول تام و کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد - که همه اينها عوامل خطر بيماري قلبي هستند.

 

حتي ممکن است چندين نشانگر التهاب را کاهش دهد، که مي تواند به بيماري قلبي نيز کمک کند.

 

مضرات مصرف شير و عسل

 

اگرچه شير و عسل ممکن است فوايد متعددي براي سلامتي داشته باشند، اما چند اشکال وجود دارد که بايد در نظر گرفت.

 

براي شروع، اگر به عدم تحمل لاکتوز يا رژيم غذايي بدون لبنيات پيروي مي کنيد، يا اگر به شير حساسيت داريد، شير گاو ممکن است مناسب نباشد.

 

مصرف لبنيات همچنين مي تواند با خطر بيشتر برخي بيماري هاي پوستي از جمله آکنه، روزاسه و اگزما مرتبط باشد.

 

همچنين مهم است که به خاطر داشته باشيد که اگرچه عسل داراي خواص سلامتي است، اما قند و کالري بالايي دارد.

 

مصرف مقادير زياد قند  اضافه شده مي تواند به افزايش وزن، بيماري قلبي، ديابت و مشکلات کبدي کمک کند.

 

عسل همچنين براي کودکان زير 12 ماه نامناسب است، زيرا حاوي باکتري هايي است که مي تواند در ايجاد بوتوليسم نوزاد، يک بيماري جدي و بالقوه تهديد کننده زندگي، نقش داشته باشد.

 

علاوه بر اين، گرم کردن عسل در دماي بالا مي تواند تشکيل هيدروکسي متيل فورفورال (HMF) را افزايش دهد، ترکيبي که مي تواند اثرات مثبت و منفي بر سلامتي در صورت مصرف در مقادير زياد داشته باشد.

 

بنابراين، بهتر است ميزان مصرف خود را تعديل کنيد و از گرم کردن آن در دماي بالا اجتناب کنيد تا فوايد بالقوه آن براي سلامتي به حداکثر برسد.

 

سخن آخر

 

شير و عسل دو ماده قوي هستند که چندين فوايد سلامتي را ارائه مي دهند.

 

به ويژه، آنها ممکن است کيفيت خواب را بهبود بخشند، استحکام استخوان ها را تقويت کنند و سلامت قلب را ارتقا دهند.

 

با اين حال، اين غذاها ممکن است اثرات نامطلوبي نيز داشته باشند و براي همه مناسب نباشند.

 

بنابراين، بهتر است ميزان مصرف خود را تعديل کنيد و از اين ترکيب به عنوان بخشي از يک رژيم غذايي متعادل لذت ببريد.

در پايان اگر به دنبال سايت عسل طبيعي مي گرديد، روي همين  کلمه کليک کرده و وارد بهترينِ آن در کشور شويد.

 

 

https://www.eveote.com/shard/s649/sh/30cfedfb-ac9d-7401-c734-beb9554e94fe/c5ed9aafd96837055eba283e03187338

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/8b77b3952b2    

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/5b4e33a6910e591bc69624815432123 b005e8bf6/2022/04/12/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-    %D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2- %D8%A2%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF   !        

https://www.launchora.com/story/1649757625--0        

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23006545       

https://justpaste.it/98y3g        

https://anotepad.com/notes/r62yi47b  

https://www.liveinteet.ru/users/muhammadzaid2/post491746480

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/04/blog-post.html           

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3056896   

https://all4webs.com/muhammadzaid/157017401575-15751586-15781575?48256=17852         

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:41

Google Voice چگونه کار مي کند و آيا بايد از آن استفاده کنيد؟

 

 

 

Google Voice يک سرويس تلفني صدا از طريق پروتکل اينترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسيس شد. شما مي توانيد از اين سرويس براي برقراري و دريافت تماس هاي تلفني و همچنين ارسال پيام هاي متني استفاده کنيد. همچنين مي توانيد از آن براي انتقال تماس ها از يک شماره به شماره ديگر استفاده کنيد، بنابراين مي توانيد به راحتي تمام ارتباطات خود را از طريق تلفن مديريت کنيد.

 

از آنجايي که Google Voice يک سرويس VoIP است، فقط از طريق اينترنت کار مي کند. اما اين بدان معناست که هر جا که به اينترنت متصل هستيد، مي توانيد به اين سرويس دسترسي داشته باشيد و تماس بگيريد، پيامک ارسال کنيد و موارد ديگر. بهتر از همه، براي استفاده از Google Voice فقط به يک ميکروفون و بلندگو نياز داريد، بنابراين چه تصميم به برقراري و برقراري تماس با لپ تاپ يا تلفن هوشمند خود داشته باشيد، به خوبي کار خواهد کرد.

 

Google Voice را به عنوان تلفني در نظر بگيريد که مي‌توانيد هر کجا که مي‌رويد با خود بياوريد و در هر دستگاهي که مي‌خواهيد از آن استفاده کنيد.

Google Voice چقدر هزينه دارد؟

 

يکي از مزاياي Google Voice اين است که بسيار مقرون به صرفه است. اين يک سرويس رايگان براي ثبت نام است، و تا زماني که از آن براي برقراري ارتباط بين شماره Google Voice خود و ساير شماره‌هاي ايالات متحده استفاده مي‌کنيد، برقراري تماس و ارسال پيام‌هاي متني کاملاً رايگان است.

 

وقتي مي‌خواهيد با خارج از کشور تماس برقرار کنيد، بايد اعتباراتي را به حساب خود اضافه کنيد تا هزينه خدمات را پرداخت کنيد. با اين حال، در بيشتر موارد، هزينه ها حداقل و فقط چند سنت در دقيقه است.

 

در اينجا يک ابزار مفيد از Google در مورد نرخ تماس آورده شده است. مي‌توانيد کشوري را که مي‌خواهيد با آن تماس بگيريد وارد کنيد و هزينه آن را ببينيد.

Google Voice چگونه کار مي کند؟

 

Google Voice در نحوه کار و نحوه تنظيم آن بسيار ساده است.

 

اين سرويس از طريق يک اتصال باند پهن کار مي کند، بنابراين تا زماني که به شبکه خانگي يا اداري خود متصل هستيد، به خوبي کار مي کند.

 

هنگامي که براي اولين بار ثبت نام مي کنيد، مي توانيد از شماره تلفن خود استفاده کنيد که مي توانيد آن را به سرويس منتقل کنيد يا شماره تلفن خود را دريافت کنيد. اگر دومي را انتخاب کنيد، بايد کد منطقه خود را وارد کرده و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنيد. اگر به ارقام شماره تلفن اهميت مي‌دهيد (مثلاً اگر يک کسب‌وکار هستيد و مي‌خواهيد يک شماره روشويي دريافت کنيد که مردم مي‌توانند شماره‌گيري کنند)، مي‌توانيد ارقام مورد نظر خود را وارد کنيد و ببينيد آيا در دسترس هستند يا خير.

 

هنگامي که شماره تلفن خود را داريد (اين بلافاصله اتفاق مي افتد)، مي توانيد پيام پست صوتي خود را ايجاد کنيد. سپس مي توانيد از تلفن يا رايانه خود شروع به برقراري تماس کنيد. همچنين مي توانيد از اين سرويس براي ارسال و دريافت پيامک استفاده کنيد.

 

وقتي يک پست صوتي در Google Voice دريافت مي‌کنيد، مي‌توانيد در برنامه به آن دسترسي داشته باشيد و رونوشت (و ضبط) آن را به ايميل خود ارسال کنيد.

 

هنگامي که تماسي دريافت مي‌کنيد، به‌خصوص اگر Google Voice خود را به تلفن همراه خود فوروارد کرده باشيد، هشداري مي‌شنويد که فردي در حال تماس با شماره Google Voice است. سپس اين گزينه را خواهيد داشت که پاسخ دهيد يا نه. و اگر تصميم به تماس مجدد داريد، مي‌توانيد تصميم بگيريد که شماره Google Voice شما به‌جاي شماره آيفون يا دستگاه Android در شناسه تماس‌گيرنده شخص نشان داده شود.

 

و اگر مي‌خواهيد شماره شما به چندين دستگاه زنگ بخورد، بسيار خوب است. اين به ويژه در تنظيمات شرکتي مفيد است، جايي که افراد متعددي ممکن است بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

 

https://www.diigo.com/user/jeannelane3

https://www.blogtalkradio.com/jeannelane3

https://www.viki.com/users/jeannelane3_807/about

https://visual.ly/users/jeannelane3/portfolio

https://ask.fm/jeannelane3

https://audiomack.com/jeannelane3

http://www.wikidot.com/user:info/jeanne-lane

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9-CNo_IPmqPWWDv42zmm2Q

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230ww1r3v2x?live

https://slides.com/jeannelane3

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

 

 

روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:14

چشمي معمولي را به جاي چشمي تشخيص حيوانات

چالش :

چالشي که در ميان سنسورهاي معمولي وجود دارد ، اين است که در صورتي که حيوان يا شيء باعث تحريک چشمي شود، دستگاه آلارم مي زند که در اکثر موارد ، مشتري نياز به چنين آلارمي ندارد و مي خواهد صرفا چشمي ها حرکت هاي توسط انسان را تشخيص دهد .

بدين منظور چشمي هاي تشخيص حيوانات که به نام هاي مختلفي موسوم هستند ( وزني ، حجمي و … ) ابداع شدند ، در اين مقاله روشي را به شما معرفي خواهيم کرد که با چشمي معمولي کارکرد چشمي تشخيص حيوانات را داشته باشيد .

 

راه حل

براي تشخيص حرکت انسان مي توان از ? چشمي استفاده نمود ، بدين شکل که ? چشمي به صورت موازي بسته شده و يکي به پايين و يکي به بالا نگاه مي کند .


شرط ارسال سيگنال به دستگاه ، تحريک هر دو چشمي مي باشد .


دليل استفاده از ? چشمي به صورت موازي که يکي به پايين و يکي به بالا نگاه مي کنند و شرط ارسال سيگنال تحريک هر دو چشمي باشد اين است که از اين طريق مي توان انسان را از قد آن شخص تشخيص داد و در صورتي که حيواني مانند گربه از جلوي چشمي رد شود فقط يک چشمي که به پايين نگاه مي کند تحريک مي شود و سيگنال آلارم براي دستگاه ارسال نمي شود.

 

نتيجه گيري

استفاده از چشمي معمولي به عنوان چشمي تشخيص حيوانات هم در صد خطا را کاهش مي دهد و هم استفاده از چشمي معمولي از يک چشمي تشخيص حيوانات مقرون به صرفه تر است.

  1. دوربين مدار بسته
  2. قيمت دوربين مدار بسته
  3. خريد دوربين مدار بسته
  4. نصب دوربين مداربسته
روزمرگی...
ما را در سایت روزمرگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example11 بازدید : 193 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:20

لینک دوستان

خبرنامه